Personel Takip Çözümleri

Personel takip çözümleri tesislerinizin güvenliğini artırmak, çalışan verimliliğini izlemek ve acil durumlar için hazırlık prosedürleri tasarlamak isteyen şirketlere sayısız fayda sağlamaktadır. İster orta ölçekli bir işletme, ister uluslararası bir şirket olun çalışan güvenliği ortak hedeftir.

Personel takip çözümleri ile çalışan verimliliğini kolayca yönetebilirsiniz. Çalışan kimlik kartlarını kullanarak, çalışanlarınızın vardiyalarına ne zaman başlayıp ne zaman bitirdiklerini kolayca takip edebilirsiniz. Ayrıca takip çözümleri, varlık takibi için de kullanılabilir. Bunlar, ekipmanın ne zaman ve nerede kullanıldığını izlemeye yardımcı olur.

Aşağıdaki teknolojik bileşenleri temel alarak, işletmenizin ve ortamınızın ihtiyaçlarına yönelik çözümleri özelleştiriyoruz;

Etiketler – Bu etiketler çalışan kimlik kartlarına yerleştirilebilir.
Okuyucular – Okuyucular çıkışlara ve belirlenmiş toplama konumlarına monte edilir.
Yazılım – Bu, verileri düzenler, böylece çalışanlarınızın nerede olduğunu görebilirsiniz.

Beklenmedik işyeri acil durumunda, çalışanlarınızın güvenliğinin en büyük önceliğiniz olduğunu biliyoruz. Takip çözümleri acil bir durumda personelin yerini belirlemenizi sağlayan hayat kurtarıcı bir teknoloji olabilir. Tipik bir senaryoda, çalışanlar tesisinizden çıkar ve toplanma yerinde toplanır. Sahayı kimin güvenli bir şekilde terk ettiğini doğrulayan bir sistem hayat kurtarmaktadır. Acil durum personeli bu sistemi gerçek zamanlı olarak hangi çalışanların binadan çıktığını ve hangilerinin hala binada olabileceğini belirlemek için kullanabilir.